четвер, 12 січня 2012 р.

Модуль5. Рефлексія

На цьому модулі, я врахувала те що учні мають вміти відокремлювати шумову(непотрібну) інформацію при організації пошуку в Інтернет.
Завдяки додатковим матеріалам модуля я побачила, як сруктуровано можно пояснити учням механізм відбору інформації(оцінка веб-сайтів).
Також є корисними матеріали і про авторське право, що теж потрібно враховувати при роботі з дітьми і використанні ними завантаженої інформації.

Додала нові цілі поекту:
  1. В учнів будуть формуватись комунікативні навички співробітництва, розуміння ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного письмового та за допомогою мультимедійних засобів.
  2. Формуються навички роботи з пошуком Інформації в Інтернет, виключення шумової інформації. (Належне використання цифрових технологій, інструментів та комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних).
  3. Формуються навички роботи з психологічними інструментами діагностування, аналізу і оцінки данних.

Немає коментарів:

Дописати коментар