середу, 11 січня 2012 р.

Модуль4. Рефлексія

На цьому модулі я розглядала формуюче оцінювання.
Склала план-графік оцінювання(при виконанні цьго завдання був корисний сайт http://educate.intel.com/assessing/(з питань оцінювання))
Під час розробки інструментів формуючого оцінювання(Таблиця З-Х-Д, організаційна діаграма, вступна презентація вчителя) уточнила основні питання проекту.


2 коментарі:

  1. Чи помітили Ви різницю між традиційним оцінюванням та формуючим?
    Чи можна обійтися без традиційного оцінювання у навчанні за методом проектів?
    Як Ви вважаєте чи може буди занадто багато оцінювання в ході проектної діяльності учнів?
    Можливо цей модуль допоміг Вам побачити свій проект більш цілісно, вдосконалити його головні ідеї. І, напевне, залишилося ще багато питань, які ми задаємо вголос, але забуваємо написати.

    ВідповістиВидалити
  2. Авжешь різниця між двома видами оцінюванням є. Але, на мій погляд, вони один одного доповнюють. В ході проекту треба обирати ті методи та інструменти оцінювання які найбільш повно домоможуть нам досягти поставленої мети, але їх не повинно бути дуже багато.
    Так завдяки цьому модулю були вдосконалені змістові питання проекту.

    ВідповістиВидалити